top of page

Syntistä menoa

  • 22.12.2019
  • 1 min käytetty lukemiseen

Maapallolla ei voi tehdä syntiä eikä kukaan ole meitä tuomitsemassa kuolemamme jälkeen. Maapallolla voi tehdä hyvää ja pahaa ja niistä tulee saada palkkio ja rangaistus laatimiemme maallisten, eli henkisten sääntöjen mukaan. <3

 
 
 

Kommentit


Recent Posts
Archive
bottom of page